Wednesday 24 September 2014

Happy Birthday Fyfiee

Happy birthday to you, happy birthday to you, happy birthday to Fyfie, happy birthday to you! Hehe. Happy 23rd bday to me! HAHA !
Ari ne, genap la usia ku 23 tahun.. hehehehehe.. X trasa kan.. cepatnya masa berlalu.. rasa mcm baru jak aq skola... skrg da besar pnjang.. kalau kawen bederet da anakku.. HAHA! em.. Permintaan ku, semoga dengan bertambahnya usia ku, aku semakin matang, In shaa Allah dengan izin Allah d murahkan rezeki selalu, panjang umur dan apa yg aq hajati tercapai.. Hhehehe.. Well, taw la kan..dlm usi 23 ne, mcm2 suda d maw.. maw keja yg ok la.. kewangan yg stabil la.. maw mcm org lain la yg kawen2 tu.. Aiseh.. masalahnya jodoh x sampai lagi.. hehhee.. omaigadddd!! aku suda 23 tahun.. hehe.. xla tua kan.. tapi org cakap apa... Wanita suda..bukan lagi remaja.. aisesese... apa2 pun.. semalam aku jalan dengan my loblob safwan.. hehehe.. guess what? dy belikan aku teddy bear pink!! yuhuuu sempena hari jadi ku... alalalala.. anduk bha akingbuhay ku.. aku igt dy lupa bday ku... rupanya dy igt jugak.. siap bagi suprise patung lagi...
Ini laa my teddy bear yang c safwan hadiahkan.. aku nama kan Babyang... maksudnya baby sayang.. hehehehe! anduk bha.. ada la d peluk2 law tido... law rindu safwan ada la yg ganti.. c babyang.. alalala.. tomei2x.. makaseh love ! Rasa cam maw nges jak semalam dibagi hadiah ne.. nduk bhaa, d syg jgk aku ole lasa ku.. hehe.. ILOVEYOUSOMUCH safwan!
Kata-kata dari akingbuhayque.. alalala.. mcm maw nges jak.. ILOVEYOUSOMUCH !!! hehe.. mudah2an kita dijodohkan, kekal selamanya till jannah.. aisesese.. hehee.. pasangan mana yg x maw gtu kn? semua maw.. xda yg maw putus d simpang empat.. haha.. Btw, thankiyu LOVE! Selamat Hari Jadi untukku !

0 comments:

Post a Comment