Friday 19 September 2014

My last day of internship

Hello ! ari ne maw cerita pasal my internship ! HAHA ! oke first of all.. aisehh speaking la plak ! emm ari ne ari terakhir aku praktikal di felcra niaga.. huhu.. x terasa bha 3 bulan praktikal.. memang x rasa kan? sgt cepat masa berlalu.. tapi aku bsyukur... sebab daripada latihan prktikal ne, adala pengalaman aku sblum mula mengenal dunia pekerjaan yg sebenar.. haha.. bukan senang ya.. dulu waktu sekolah berabis maw keja.. sekarang??? Seriussss aku cakap aku maw sekolah! hahaha.. UMS!!! miss you!!! aku rindu apa, rindu bestie ku.. SH NURUL HASSIKIN, LORINA, rindu kawan-2 sekelas yg sporting, rindu kuliah.. rindu maw tengok2 safwan (dulu la,skrg jadi bf yah kali?) rindu maw stress sbb buat esaimen, rindu maw exam (KUNUN) rindu maw hangout sama bestie.. rindu maw tgk movie.. rindu nakal2 sama bestie.. semua aku rindu!! OK ok patah balik ke cerita yg sebenarnya.. Apap2 pun, TAHNIAH FYFIE sebab da tamatkan latihan praktikal dgn jayanya! yuhuuuu!!! akhirnyaaaa!! MEsti majoriti kawan2 pn hepi kan sbb ari ne will be our last day of internship... hahaha.. well, akhirnya.. Genap 12 minggu.. ahahaha.. x banyak dibelajar sebenarnya dlm masa yg singkat ne... mcm xda jak d belajar kn.. huhuhu.. xpala.. yg pntg pengalaman ada... biar sedikit.. Pa2 pun.. Makakaseh untuk kakak sepupu ku... kak atie sebab dy la aq dpt intern d felcra.. Makaseh untuk my boss, a.k.a my abg ipar (laki kak atie) makaseh utk kakitangan fecra niaga, felcra bina n felcra berhad.. Kamu semua sporting and baik ohwwkeyy!! will miss u all.. kalau jumpa d luar, hallo2 la yaa.. hehehe... btw,finally FREEDOM !!

0 comments:

Post a Comment